Bandnieuws

Hier vind je nieuwtjes over Coverband The Hits. Dat kan van alles zijn. Aankomende optredens, leuke ontwikkelingen, iets wat we graag van de daken schreeuwen.. Lees & ontdek ;-)

Goede band op je verjaardag? Top-idee, wist ook deze vriendengroep!

Wat doe je als je al ruim 2 decennia een hechte vriendengroep bent, en je bereikt met elkaar de mijlpaal van 40 jaar worden? Juist, dan organiseer je een spetterend verjaardagsfeest met elkaar, voor al jullie vrienden en familie! Hoe kan dat nou beter dan met lekkere livemuziek waarop iedereen los kan gaan? Coverband The Hits werd voor deze birthday-party geboekt, en dus staan we begin november 2018 in het Noord-Hollandse Oudkarspel op het podium in een gezellige (afgehuurde) horeca-locatie. Wil jij ook een band op je verjaardag, lees dan zeker even door voor de tips & handige infographic.

” ‘Langedijker’ coverband timmert lekker aan de weg”

Jawel, ook als kermisband in Noord-Holland kun je Coverband The Hits tegenkomen. In de aanloop naar ons optreden op een erg gezellige en zeker ook befaamde Noord-Hollandse kermis, namelijk die van Zuid-Scharwoude (!), hebben lokale media aandacht aan onze band besteed. Zo sierden onze muzikale koppies de voorpagina van de hard-copy versie van het Langedijker Nieuwsblad. Je kunt hieronder de tekst van dat artikel lezen, en onderaan staat de link naar het stuk zoals dat ook online werd gepubliceerd.

Kermis Zuid-Scharwoude 2018 met Coverband The Hits

Staat Kermis Zuid-Scharwoude dit jaar ook op jouw must-visit list? Zorg dan ook dat je erbij bent op de Denderende Dinsdagavond (18-09-18) tijdens het SLOTFEEST in het grote sfeervolle voorcafé van de Roode Leeuw.  Coverband The Hits – met veel Langedijker roots (lees daarover onder meer) – speelt vanaf 21:00 uur ruim 3 uur lang LIVE de beste hits voor je. Neem je vrienden mee, kom op tijd en heb samen met ons een zeer toffe laatste avond waarmee jullie de kermis perfect afsluiten!

Boeking voor Bedrijfsfeest (strand) te Camperduin

Wil je voor jouw bedrijfsfeest een prima coverband boeken, tegen een aantrekkelijk all-in tarief? Coverband The Hits uit Noord-Holland is dan een prima keuze. Zo is inmiddels weer een boeking bevestigd voor een personeelsfeest in september 2018, voor een grote Zorg-organisatie uit Heerhugowaard. Locatie: een mooi horeca-pand aan het strand van Camperduin (Noord-Holland).  The beach vibe, we love it.. We hebben er vanzelfsprekend nu al zin in!

Coverband The Hits na AZ-VVV, live in de Kees Kist Lounge (10-02-18)

En wéér een leuk optreden erbij voor 2018: ditmaal zijn we gevraagd om de livemuziek te verzorgen in een voetbalstadion. Nou ja, in de mooie Keest Kist Lounge van het AZ AFAS-stadion om precies te zijn. Na de wedstrijd AZ-VVV op zaterdag 10 februari spelen we twee uur lang de lekkerste hits, van 22:30 – 00:30 uur.

Boek Coverband The Hits in 2018 met 10% korting

Een écht goede, veelzijdige coverband boeken in 2018 voor je bruiloft, bedrijfsfeest of privéfeest hoeft niet duur te zijn. Inhakend op de Black Friday-hype hebben we een TIJDELIJKE ACTIE opgezet: wie ons vóór 31-01-18 boekt voor een datum in 2018, ontvangt van ons 10% korting op ons toch al scherpe bandtarief. Toch geldt natuurlijk wel OP = OP, want maximaal 3 opdrachtgevers krijgen deze korting. Word jij daar één van?