Kermis Zuid-Scharwoude 2018 met Coverband The Hits

Staat Kermis Zuid-Scharwoude dit jaar ook op jouw must-visit list? Zorg dan ook dat je erbij bent op de Denderende Dinsdagavond (18-09-18) tijdens het SLOTFEEST in het grote sfeervolle voorcafé van de Roode Leeuw.  Coverband The Hits – met veel Langedijker roots (lees daarover onder meer) – speelt vanaf 21:00 uur ruim 3 uur lang LIVE de beste hits voor je. Neem je vrienden mee, kom op tijd en heb samen met ons een zeer toffe laatste avond waarmee jullie de kermis perfect afsluiten!

De legendarische kermis van Zuid-Scharwoude wordt al decennia lang door mensen uit Langedijk én de nabije regio bezocht, maar ook vanuit andere plaatsen in Noord-Holland en zelfs soms nog verder. Drie dagen lang topvermaak, voor jong en wat minder jong. Wellicht heb jij er ook al veel mooie herinneringen aan?

De laatste avond – dinsdagavond 18-09-2018 – barst er vanaf 21:00 uur in Biercafé De Roode Leeuw een slotfeest los dat je niet mag missen. Nee, echt niet. Een perfect uitversterkte band met een prikkelend repertoire, geen massale bierdouches (denk: grote tent) maar alleen enthousiast druppend danszweet, en dat met je (kermis)vrienden in het mooie voorcafé van een monumentaal en historisch horecapand, waar Pascal Keizer en Mark Kroon met trots aan het roer staan.

Kermis Noord-Holland met Coverband The Hits
Maak er een heerlijk feestje van tijdens je laatste kermisavond, mét Coverband The Hits in de Roode Leeuw

Bewaar wat energie, euro’s & dansmoves

Voor het eerst zijn wij als coverband geboekt voor deze kermis waar heel veel Noord-Hollanders elk jaar reikhalzend naar uitkijken. Zelfs het Langedijker Nieuwsblad gooide een artikel over ons op de voorpagina 😉 En we hebben er zin in, dat mag duidelijk zijn! Spaar je beste dansmoves op, bewaar wat energie en ook wat centen voor een lekker drankje of twee, en sluit z.s.m. aan voor ons podium.

goede kermisband noord holland Coverband The Hits

De lekkerste nummers, in allerlei genres

Coverband The Hits brengt live de lekkerste hits ten gehore: strak gespeeld, meerstemmig en vanzelfsprekend een dansbare mix van allerlei genres, van 70’s tot nu! Precies wat jij nodig hebt om de nacht naar de woensdagochtend perfect in te gaan en jouw kermis Zuid-Scharwoude 2018 ook perfect af te sluiten!! Onze vele positieve reviews bewijzen dat we de daad bij het woord voegen.

UPDATE 20-09-18: op onze Referentie-pagina staat inmiddels ook iets over deze heel goed verlopen kermis-avond 😉

Ons eerste kermisoptreden in Zuid-Scharwoude

Op de Zuid-Scharwouder kermis hebben wij allemaal veel voetafdrukken liggen, maar niemand van ons speelde er ooit (terwijl we allemaal al jaren in leuke bands spelen)! Dit wordt dus de eerste keer, en het voelt tegelijkertijd als ’thuiskomen’. We kijken ernaar uit voor bekenden en onbekenden in de Roode Leeuw op dinsdag 18-08-18 een feestelijke slotavond met de beste karaktervolle livemuziek te verzorgen, zodat jij jouw kermis van 2018 niet snel zal vergeten.

Kermis Zuid-Scharwoude 2018 - Coverband The Hits - Roode Leeuw

Onze ‘Langedijker roots’

Wist je trouwens dat enkele bandleden van The Hits Langedijker roots hebben? Wat zeggen we: Coverband The Hits is ruim 3 jaar terug opgericht naar aanleiding van een spontaan Langedijks initiatief: de Hoed On Tour, een eenmalig project voor een goed doel – te weten ‘Voedselhulp Langedijk’. Wij waren ‘de huisband’. Na een maandenlange voorbereiding lukte het een kleurrijke groep Langedijkers met hulp van andere vrijwilligers en diverse getalenteerde entertainers om in de zomer van 2015 in diverse plaatsen (Langedijk, Schoorl, Warmenhuizen) via kaartverkoop en donaties een bedrag op te halen van €2000,- dat we met genoegen en trots konden schenken aan Voedselhulp Langedijk.

Word onze muziekvriend op Facebook   |     Word onze muziekvriend op Instagram

Tot ziens op de Denderende Dinsdagavond!

Zonder dat wij in Noord-Holland een kermisband bij uitstek zijn (we zijn namelijk heel veelzijdig ;-), kunnen we je garanderen dat je een topavond gaat beleven. Het enige wat je hoeft te doen is op tijd binnen zijn, wij doen de rest. We zien je graag vanaf 21:00 uur in de Roode Leeuw, tot dan!

PS: Wil je vrijblijvende informatie ontvangen of ons boeken? Coverband The Hits staat voor je klaar.