” ‘Langedijker’ coverband timmert lekker aan de weg”

Jawel, ook als kermisband in Noord-Holland kun je Coverband The Hits tegenkomen. In de aanloop naar ons optreden op een erg gezellige en zeker ook befaamde Noord-Hollandse kermis, namelijk die van Zuid-Scharwoude (!), hebben lokale media aandacht aan onze band besteed. Zo sierden onze muzikale koppies de voorpagina van de hard-copy versie van het Langedijker Nieuwsblad. Je kunt hieronder de tekst van dat artikel lezen, en onderaan staat de link naar het stuk zoals dat ook online werd gepubliceerd.

Kermis Zuid-Scharwoude 2018 met Coverband The Hits

Staat Kermis Zuid-Scharwoude dit jaar ook op jouw must-visit list? Zorg dan ook dat je erbij bent op de Denderende Dinsdagavond (18-09-18) tijdens het SLOTFEEST in het grote sfeervolle voorcafé van de Roode Leeuw.  Coverband The Hits – met veel Langedijker roots (lees daarover onder meer) – speelt vanaf 21:00 uur ruim 3 uur lang LIVE de beste hits voor je. Neem je vrienden mee, kom op tijd en heb samen met ons een zeer toffe laatste avond waarmee jullie de kermis perfect afsluiten!